Си Ви точка ком

Два пъти в рамките на една седмица ми се случи да поискат от мен да напиша на лист своите качества. Какво можеш. Какви дейности те влекат. Какви са твоите страсти?!?!

Не мога да пиша такива неща. Не мога и това си е.

Не мога да облека всичко, което съдържам, в едноредни думи.

Не мога да приравня многомерната форма на КАЧЕСТВОТО на моята същност в плоски етикети.

С кое, за Бога, да започна? Че пиша с десет пръста? Или че мога да язда кон? Английският ми е почти флуент, и съм карала курсове по икебана. И такива за воден спасител. И за летене с парапланер. Освен това виСшите ми са три. Обикновено не ми е много комуникативно, ама като се налага – комуникирам, къде ще ходя. И да, готвя великолепно, особено когато го правя за някой друг. Знам къде е точката БАЙ ХУЙ, щото практикувам китайски масаж. И, аналогично!, знам котешкия марш на пиано. Основната ми страст е тематичното лентяйство в сегашно неочаквано време. Ходя в офис, в който въвеждам ERP система на половин работно време, иначе като ме питат с какво се занимавам, казвам – аз съм масажист. И това е чистата истина!

Как точно се описва това – по азбучен ред или хронологично? Въпросът ми е реторичен, моля HR специалистите да не ми отговарят.

има 1 коментар

  1. бащата said,

    февруари 26, 2014 at 8:29 pm

    На въпроса в делегатските анкети „образование:“, водачът на една профсъюзна делегация на световен профсъюзен конгрес в България отговорил с много точна дума на английски, която не била нито средно или висше, нито лицей, итън, кембридж…
    Преводът бил еднозначен- достатъчно.


Вашият коментар

