Паралелно

Защото не се обаждам, когато трябва да се обаждам, защото се обаждаш, когато не искам да се обаждаш, защото не казвам, каквото искаш да кажа, защото не казваш, което има да кажеш, защото не пишеш, каквото искаш да пишеш, защото не пиша, каквото мога да пиша, защото не питаш, каквото трябва да питаш, защото не питам, когото трябва да питам, защото не искаш каквото трябва да искаш, защото не искам когато трябва да искам, защото не изпитваш, каквото ти се ще да изпитваш, защото изпитвам, каквото не трябва да изпитвам, защото те боли, когато нямаш време, защото ме боли когато те гледам, защото не си искрен, когато най-ти се споделя, защото не съм искрена най-вече със себе си, защото обичаш вечерта, защото обичам утрото, защото мразиш да бързаш, защото мразя да чакам, защото имаш нужда да си обиден, защото имам нужда да обиждам, защото си самотен, защото съм самотна, защото искаш да ми покажеш, колко те боли, защото искам да ти покажа, колко може да е лесно, защото не знаеш как да се държиш с мен, защото не зная как да те гледам в очите, защото мразиш дълги изречения, защото не зная да слагам точка, защото гледаш надясно, защото гледам наляво, защото обичаш да слизаш на дълбоко, защото ме е страх от дълбокото, защото не отговаряш, когато те търся, защото те търся, когато съм в нужда, защото те е страх, защото ме е страх…

има 1 коментар

  1. Вики said,

    юли 1, 2010 at 8:14 am

    Направо ме разби, не спирам да си го препрочитам …)


Вашият коментар

